Italian flag Russian flag German flag Netherlands flag Belgium flag Austrian flag French flag Spanish flag British flag

Ford Focus RS Hybridní Turbodmychadla

Motor:  2.0 Turbo

Určení:  Ford Focus RS Mk1

Hybridní turbodmychadla, která náhrazují seriová turbodmychadla Garrett: 722979-5003S

MD398 Stage 1 Hybridní turbodmychadlo

Klikněte zde pro více informací o turbodmychadlu
  • 48 trim GT32 kompresorová část
  • Upraven obal kompresorového kola, aby ideálně pasoval
  • 76 trim GT28 nízkosetrvačné inconelové kolo
  • Garrett Ballistic Concepts střed turbodmychadla s dvojitými kuličkovými ložisky osazen zesílenými bronzovými těsněními
  • Upraven obal výfukového kola, aby ideálně pasoval
  • Zesílený 1 Bar westegate actuator
  • Maximální doporučený tlak turba: 26-28 PSI
  • Předpokládané výkonové rozpětí: 320-340 bhp

MD398R Stage 2 Hybridní turbodmychadlo

Klikněte zde pro více informací o turbodmychadlu
  • 56 trim GT32 kompresorová část
  • Upraven obal kompresorového kola, aby ideálně pasoval
  • 76 trim GT28 nízkosetrvačné inconelové kolo
  • Garrett Ballistic Concepts střed turbodmychadla s dvojitými kuličkovými ložisky osazen zesílenými bronzovými těsněními
  • Upraven obal výfukového kola, aby ideálně pasoval
  • Zesílený 1 Bar westegate actuator
  • Maximální doporučený tlak turba: 26-28 PSI
  • Předpokládané výkonové rozpětí: 340-360 bhp

MD397* Stage 3 Hybridní turbodmychadlo

Klikněte zde pro více informací o turbodmychadlu
  • 52 trim GT32 kompresorová část
  • 0.60 A/R obal kompresoru upraven, aby ideálně pasoval
  • 76 trim GT28 nízkosetrvačné inconelové kolo
  • Garrett Ballistic Concepts střed turbodmychadla s dvojitými kuličkovými ložisky osazen zesílenými bronzovými těsněními
  • Obal výfukového kola 0.64A/R upraven, aby ideálně pasoval
  • Zesílený 1 Bar westegate actuator
  • Maximální doporučený tlak turba: 26-28 PSI
  • Předpokládané výkonové rozpětí: 340-360 bhp

MD397R* Stage 4 Hybridní turbodmychadlo

Klikněte zde pro více informací o turbodmychadlu
  • 56 trim GT32 kompresorová část
  • 0.60 A/R obal kompresoru upraven, aby ideálně pasoval včetně 3" vstupu & ported shroud desihnu pro maximální průtok vzduchu & efektivitu kompresorové části
  • 76 trim GT28 nízkosetrvačné inconelové kolo
  • Garrett Ballistic Concepts střed turbodmychadla s dvojitými kuličkovými ložisky osazen zesílenými bronzovými těsněními
  • Obal výfukového kola 0.64A/R upraven, aby ideálně pasoval
  • Zesílený 1 Bar westegate actuator
  • Maximální doporučený tlak turba: 26-28 PSI
  • Předpokládané výkonové rozpětí: 360-380 bhp

 

Poznámka:  Při osazení výše uvedenými Turbodmychadly je potřeba upravit mapy v Řídící jednotce, dosadit průchozí výfuk, lepší sání a intercooler pro dosažení výkonového potenciálu.

Důležité:  Stage 3 a Stage 4 Turbodmychadla nepasují do seriových svodů a vyžadují upravení sání, 1. díl výfuku, upravení přívodu a odvodu oleje.  Adaptéry pro napojení přívodu a odvodu oleje jsou součástí balení.